5 Temmuz 2012 Perşembe

Zuleyha arkadasim icin hazırladığım sofra

Turkiyeye donen arkadasim 6ayda bir green cardinin yanmamasi icin newyorka giriş yapiyor.. Saolasun bizede ugruyor.. Oglu benim oğlumdan 10 gun sanirim kucuk) nasıl guzel anlastilar anlatamam.. İnanin gözlerim yasardi)) giderlerken arkadasina gitme kal dedi!) (bizden duydu bende zuleyhaya dedim kalin bir aksam) oglumda arkadasina soyledi ))
Menumde
-Mantar corbasi
-Havuc salatasi
-Meksika salatasi
-patlican biber kizartmasi (harika oldu kısaca tarif: patlican, yesil ve kırmızı biberi kizarttim.. Borcama koydum.. Bir kaç domatesi zeytinyaginda pisirdim,sarimsakta koydum.. İyice pistikten sonra iki kasik sirke! Evet sirke koydum isin puf noktasi bu inanilmaz bir lezzet verdi.. Sosu kizartmalarin ustune döktüm birkac saat dolapta bekletip soğuk servis yaptım . Durdukca guzellesiyor)
-ispanakli börek (Yeliz arkadasim yapip vermisti dondurucumdan cikardim)
-pilav ve tavuk sis yaptim
-ve kasarli patates puresi yaptim. Masada yok firinda idi) ama muffin seklindeki altlik masada )
- ve tatli olarak tiramisu...
Keyifli guzel bir aksam oldu hem bizim icin hem cocuklarım icin hamdolsun !

2 yorum:

  1. ne mutlu sana Emine'cim.. hem de çok beceriklisin.. o kurabiye ve düşünce hala aklımda:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim guZelim ah keske evimdede agirlayabilseydim sizi(

    YanıtlaSil