27 Eylül 2012 Perşembe

Eylül bitmeden

Eylül bitmeden son günleri özet seklinde yaziyim .. Yoksa resimler birikince tembellik başlıyor bende)
Esim Türkiye'den geldikten sonra her aksam gelenimiz oldu hamdolsun.. Bir aksam esra arkadasim siz gelin dedi size degisiklik olsun dedi saolsun) bizde boş bir aksam gittik.. Oğlum büyüdü hamdolsun ne guZel oynadı abileriyle! Hele film izlerkenki oturuslari süper ) gerçi cocuklarimin en hareketli donemlerinde bile ben her zaman esra arkasasimda rahat etmisimdir!) sonrasında Hasan babam icin Fatih camisinde Kur'an okuttuk yemek ikramımız oldu hamdolsun.. Tüm arkadaslarım geldi saolsunlar.. Küçük Yasin kitapçıkları hediye ettik babam icin.. 6 arkadas tatlı yaptık .. Ben bir gün oncesinden yemek zevkinin meşhur tuzlu miniklerinden yaptim..
Cocukları uyutup başladım yapmaya .. 400 kusur kurabiyecik çıktı .. Yapması biraz zahmetli ama pismesi çok kısa .. Vede çok bereketli oluyor! Mevlutler icin tavsiye ederim! Hafif bir bas dönmesi oldu bu kurabiyecikleri yaparken) yoksa inanin o kadar rahat hazirlandimki anlatamam.. Hersey bu kadarmi rahat olur.. Ben babamin kişiliğinden kaynaklandigini düşünüyorum ..yemekler ikramlar çok leziz oldu hamdolsun.. Rabbim kabul etsin inşallah .. Camiye gittiğimde kimse gelmemişti .. Tek basıma masalari actim.. Aldigim örtüleri yerleştirmeye baslamistimki kizlar ve talebeler geldi ve isler bitti) Rabbim mekanini cennet etsin...
Çaylar kurabiyler misafirlerim icin..
Cocuklari havalar guzelken mümkün mertebe sahile veya parka götürüyorum ) sahile giderken bir century turuda yapıyoruz)
Evvelki gün kremali sutlac yapmistim.. Dün bir arkadas aradı bassagligina gelmek istedigini söyledi .. Bende buyur etmemle mutfağa girdim.. Hemen zeytinli tuzlu kek yaptım , irmikli muhallebi, yoğurt soslu patates salatasi (dikdortgen kalibta şekil verdim) dondurucuda minik tuzlu kurabiyem vardi .. Muffin kagitlarina koyup servis yaptim.. Börek olarakta costco dan ispanakli üçgen böreklerden kizarttim.. Evi toparladim isler bitti misafirlerim geldi) guZel keyifli bir aksam geçirdik hamdolsun .. Bir kaç tarif sordu verdim.. Sonrasında sutlac yapamadigini bende sutlac tarifi olup olmadıgını sordu  bende dolapta son 3 kaldigini tadmasini begenirse tarifi vereceğimi söyledim ) rızık iste ne soylenirki.. Ben az diye çıkarmadım sutlaci)) ama o bir kase misafirin hakkiydi !
Geçtiğimiz pazar gunü arkadaslarla piknik yaptık .. Mangalda çay cekirdek tatlılar hersey harikaydi! Cocuklar nasil mutlular Park'ta !
Bizden haberler böyle ..
Hayat garip bir sekilde devam ediyor..

4 yorum:

  1. Instagram cikali bloglara ugrayamaz oldum, bugun evdeyken geziyim biraz dedim :)

    Hayat geciyor Emine hele cocuklarla nasil hizli, Hz.Allah agzimizin tadini bozmasin insallah .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle Seyma instagram daha eğlenceli 
      Rabbim sagliktan afiyetten ayırmasın ... Hayırlı insan olabilmeyi nasip etsin

      Sil
  2. Öncelikle başınız sağolsun. allah mevlüdünüzü kabul etsin.

    Yurtdışında yaşayan kadınların nedir bu hamaratlığı hala çözebilmiş değilim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Saolun Allah razı olsun ...
    Yurtdisi kelimesinde isin sırrı  yalnız ve cocuklar olunca yapıyoruz ) Türkiye'de ise her an dışardan alıp yeme lüksü var ama burda herzaman olmuyor belli yerlerde yemek yiyebiliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil