24 Aralık 2012 Pazartesi

Gelen ciciler ve yenilenler)

Dediğim gibi bu ara yogundum baya.. Perşembe gecesi eve döndüğünde kızıma okulundaki parti için cupcake yaptım .. Sanırım yattığımda gece 2 falandi.. O sabah okula nasıl getirdim bilemedim.. Bide ayın 21 acaba bise olurmu gondermesem mı lerle gecti )) Cuma aksami Zuleyha arkadasımı ve eşini yemeğe cagirdik.. Güzel gecti hamdolsun..
Menumde cesminigar çorbası
Eriste salatası
Yeşil salata
Patlicanli salata
Kıymalı börek
Susamli keten tohumlu ekmek
Pilav
Kremali patates
Tavuk sote
Tatlı olarakta cikolata soslu yaspasta😍😍
Türkiye'den benim için çok şey getirdi saolsun ne yapsam az!
Saolsun ikizim istediklerimi hep almis .. Etek,sal, istediğim Istanbul temali kahve fincani, cocuklarima pasabahceden yemek takimi.. Cocuklara hediye bizler için reçel ,ıhlamur , Gül cayı ,taze kahve neler neler koymuş cantaya.. Bir an annem hazırladı bu çantayı dedim)) ciktikca cikti.. Bide koyacakları vardi sakın koyma acarlar benden
Dolayi stres yasamasınlar dedim.. Bide onlar gelse 😂😂Rabbim vücuduna güç kuvvet versin.. Kesesi her daim bereketli olsun ikizimin inşallah ... Bizede saglikla giymek ve kullanmayi nasip etsin ...
Pazar gunü ise long island a hasta ziyaretine gittik.. Rabbim kimseyi korkuyla imtihan etmesin.. Arkadas eşini ameliyata gondermis küçük bir ameliyat sonrasında eşi uyanamadi yogun bakıma konuldu .. Şimdi hamdolsun günden güne iyiye gidiyor.. Sonrasında biraz alışveriş yaptık tanger mallda .. Balliydim yine) sonra dogru arkadasa caya) yazinca anlıyorum neden yorgun oldugumu!! Bu haftada okullar tatil bakalım evdeki yoğunluk nasıl gecicek! Rabbim saglıktan ayirmasin..













8 yorum:

  1. Cicilerini iyi günlerde kullan canım.
    Menüde harika.ellerine sağlık.
    Yiyenlere afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım cicilerini güle güle kullan...
    ooo sofra harika görünüyor...
    pastaya bayıldım :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah daha güzelleri senin olsun ..'teşekkürler

      Sil
  3. çok güzeller iyi günlerde kullan inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevilay hosgeldin. Çok teşekkür ederimm

      Sil
  4. merhaba,takipçinim cnm,seni de beklerim..
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil