1 Nisan 2012 Pazar

Tek basina iki cocuk )

Tek basima iki cocuklu olmak ilk etapta urkutsede )hamdolsun kolay gecti geciyor.. Salı gunü esim yanımızda olucak insaallah... Hamdolsun Hasan babamda günden gune daha iyi .. Pazartesi yogun bakimdan normal odaya geçecek insallah ...son ameliyatı olur insallah..
Bu süreçte kizim hasta oldu Boğaz'dan kaynaklı ateşi oldu .. Dun hakikaten yorucu bir gundu.. Kızımi doktora getirdim antibiyortik verdi.. Baya kalabalikti beklerken bunaldım ! Sonra burda cok sevdigim century21 girdim .. Sadece ayakkabi bölümüne ciktim bu renk cümbüşü ayakkabıyı aldım ve ciktim sonra eve dönüş .. Sonrasında alisveris yapmam gerekiyordu . Cocukları komsuma bıraktım alisveris yapıp komsuma gectim.. Kaç bardak cay ictim bilemiyorum . Yorgunluğumun uzerine nasıl iyi geldi anlatamam .. Birde lahmacun yapmış superrrdi..
Sonra eve geldim cocukları yedirip yatırıp mutfağa girdim )
MutfagimdAn çıkanlar ise sunlar
1- kemalpasali karamelli tatli ( yemek zevki sitesinden)
2- kuru baklava harika!
3- galeta unlu poaca (seymadan)
4- havuclu sehriye salatası
5- kumpir
6- Y. Arkadasım in el açması ispanakli boregi..
Benden bu kadar ) sevgiler
Not: kubranin duyurusunu yapiyim derken is karisti) allahtan mailimde yedek vardi yaziyi copy yaptim tekrar AMA yorumlar gitti kusura bakmayin seyhan, kubra, Birde yeni yorum yazan bir arkadas vardi(...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder