12 Nisan 2012 Perşembe

Times square- toysrus- fetih 1453

Oglusun wc egitimi 3 . Günden sonra biraZ oturunca esiminde önerisiyle fetih 1453 e gittik.. İyiki ilk etapta gitmedik) salonda 15 kisi var veya yoktu .. Oglusu öğle uykusuna yatirmamistim .. Yontemim su oğlum hadi uyu! Tam tersini yapiyor veled)
Ben biraz erken ciktim evden tatil dolayısıyla toysrusa getirmek istiyordum kizimi. Buda vesile oldu.. Gider gitmez ilk is wc götürdüm oglani sonrasında gezdik 3 katli bir yer 4. Katta var ama oyuncak falan yok orda çıkmadimda)
Oglusa soZ verdigim gibi top aldım. Kızımda seçtiği bir oyuncagi aldı barbieli)
Ne zamandir sirf şişesinden ötürü almak istediğim ama kokusunuda cok beğendiğim Marc jacobs in parfümünü aldim.. Sephora basdondurucu.. Bir an elimde uç parfum vardi sonra biraktim )))
Sonrasında ESİMLE bulustuk sinema salonuna gectik.. Tekrar oglusu wc gotur altini değiştirdim kaçırmıştı doğal olarak( film normal olarak dovusluydu.. Oglan uyudu ) kizim biraZ korktu ama anlattim biraz.. Çıkan kanlar koyu kirmiziydi anne o siyahlar ne sordu ) boya dedim)
Filmi begendim. İnsaallah dahada iyileri cekilir..keske ulubahtli hasan farklı bir kisi olsaydi. Rolünü guzel oynadı ama iffet dizisindeki rolünden oturu yakistiramadim! Sanatçı her rolü yapmali rolü uzerine yapışmamalı ama yinede yakistiramadim!
Filmi izlediğimiz salonda 13 numarali salon guzel bir tevafuk)
Bugun oglusun Dr kontorolu var oncesinde gezerim bir kaç magaza.. Yarin bir arkadasa davetliyim . Cumartesi dolaris gunum var pazar okul ve tatil bitti.. Günlere yetişemiyorum (

8 yorum:

  1. Bol fotograflı bu postta en çok ilgimi ceken o parfüm şişesi oldu;)
    haklı olarak :) e kadın olarak :)

    YanıtlaSil
  2. Peneolepe tavsiye ederim hatta bu markanın diger parfumlerini almayı düşünüyorum hepsi cok orjinal cok sevimli) tam vitrinlik derlerya aynen ole..

    YanıtlaSil
  3. ben f.1453'e gosterilen ilk gun gece gittim. bizim grup zaten 18 kisiydi. dolayisiyla kalabalik falan hissetmedim. cok keyifliydi...:))

    YanıtlaSil
  4. Ilk gun bilet zor bulundu falan diye biliyodum seyhan..

    YanıtlaSil
  5. eminee az once senin su tahinli-cevizli kurabiye tarifini yaptim. ufff! muazzam bir tat... Thanks baby:)

    YanıtlaSil
  6. Tam Amerika fotoları olmuş canım çok güzel...

    YanıtlaSil
  7. Tesekkur ederim limon çiçekleri ..

    YanıtlaSil