13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler gunu

Bu yilki anneler gununu kendim icin hediye sectim) gecen yil tefal actifry istemistim evin uyeleri aliyor bende hepimiz icin saglikli olan birsey aliyim dusunmustum! bu yil beyaZ saate ihtiyacim vardi d&g beyaz saati tercih ettim.. Insaallah guzel gunlerde kullanirim .. Vaktimi Hayirli islerde geciririm insallah..
Ikinci resimde benim meshur yaspastam) buyuk borcamda yapiyorum bu ara. Kalabalik misafirde cok bereketli oluyor bu sekil.. Tarifi minel arkadasim istemisti ig den) buraya yaziyim.!yalniz isin en onemli kismi yumurta ve şekeri 20 dk cirpmak! Saolsun benim gelinim cirpiyor)

4 yumurta ile bir buçuk bardak sekeri ve bir kahve fincani suyu 20 dk cirpin sonra bir paket tozu ve 5 kahve fincani unu koyup hafif cirpin .. Yaglanmis kaliba döküp pisirin.. Yalnız kalıbın sadece alt kismini yaglayin etrafını yaglamayin yoksa kabarmaz! Emineden puf noktasi)
Uzerine krem santi cilek blubery koydum en son Türkiye'den getirdigim meyveli sos yaptim.. İnsallah dener ve begenirsiniz...
Vee Her gunünüz boyle tatli gecsin..
Cocuklarimizla ailelerimizle nice anneler gunu kutlarız insaallah .. Evet annelerin gunu olmamali her gun annelerin gunu(annem söyler bana her anneler gunünde ! Ben yine bir sonraki yılda kutlarım ) Rabbim anne olmak isteyenlerede nasip etsin bu guzel duyguları insalah.. Bizleride guzel annelik yapabilmeyi nasip etsin insallah... Sevgiler herkese ...

4 yorum: