21 Mayıs 2012 Pazartesi

Manhattan 'da turk gunu yürüyüşü ...

Resim bol olunca sadece Cumartesi gunünün resimlerini ekleyeceğim .. Her yıl turk gunu yürüyüşü yapılıyor .. Bu yilki tevafuk 19 Mayıs'a denk geldi.. Arkadaslarla bulusup gittik.. Gitmemiz macerali oldu ) tren çalışmıyordu yon degistirdik falan .. Mehteri kacirdikmi falan diye üzülürken yetiştik cok sukur ) trene binerken esim aradı anahtarım sendemi bende sinirli bir vaziyette neden senin anahtarini aliyimki dedim( zaten trende çalışmıyor dedim kapattik)
Sonra Metro kartimi koyarken bir baktim esimin anahtari benim
Anahtarimla beraber( helallestim)
Normalde esimle oglum
Almaya gelecektiler boyle olunca mecbur evde kaldi( Allah'tan oglus guzel bir uyku çekmiş ))
Bu yılki yuruyus gecen yilkine gore daha kalabalikti.. Galatasaraylılar pek coskuluydu .. Trabzonsporum da yurudu.. Ama en cok mehter takimi guzeldi.. Yuruyus baya yoruyor gitmek eve dönmek ama sirf mehter icin kizim
İcin değdi ...
Ee yürüdük acıkdık .. Satılan Etler helal olmayinca arkasasin önerisiyle aba restauranta gittik. Biraz pahallli ama mantisi guzeldi..kizim
Kumpir aldı .. Sonra tatli bir yorgunlukla
Eve donduk)seneye bakalım kısmet olacakmi.. Herkese sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder