25 Temmuz 2012 Çarşamba

Istanbul hatiralari

Ilk once merak edip arayan mail atan arkadaslar saolun cok optum sizleri.. Telimi istanbulda actirmakla ugrasmak istemedim.. Cok free takildim)) iyikide ugrasmadim 2 gun anam agladi trabzonda.. Vergi dairesine 100 tl yatir meydana gec pasaporta kayit ettir yeni hat al.. Sonra tel amerikadan geldigi icin calismadi esim amerikadan halletti.. Velhasili cok yoruldum ama degdi vede blogumu cokta ozlemisimm .. Yolculuk ise cok yorucuydu .. Ogle 12-40 ucagindaydik .. Havaalanina giderken oglus uyudu! Ucakta hic oturmadi desem! .. Sadece iki saat uyudu .. Baktim uyanacak ayagimda salladim.. ) sonra istanbula 4.16 da indik bagaj bekledik.. Oglumun strolleri cikmadi aradik bulduk! Cikista emanetleri alacak kisi gec geldi.. Cok cok sefil bir halimiz vardi.. Hic gece uykusu uyumadigimiz icin ilk 3 gun ayakta uyuyarak gezdik)) bir hafta istanbulda kaldigimiz icin dolu dolu gecirdik.. Ilk aksam gec uyumak icin sahile cengelkoydeki cinaraltina. Gittik.. Dondurma yedik deniz havasi alip eve donduk ..
Ikinci gun yani cuma gunu amerikadan donen z. Arkadasima kahvaltiya gittik.. Canim benim gece 4 e kadar yatmamis hazirlik yapmis.. Rabbim evinden huzuru bereketi eksik etmesin.. Turkiyeye donupte mutlu olanlari gordukce donmek icin sabirsizlaniyorum!)sonrasinda umraniyeye carsisina gittik ikizimle..alisveris ve sonrasinda eve donduk ve uyuduk))
Cumartesi gunu ise yengemizi ziyarete gittik oncesinde seker hastasiydi simdi ise bobrek hastasi .. Haftada iki gun diyalize giriyor.. Dualarinizda unutmayin .. Insallah saglikli bir sekilde yasar.. Dayim tam fatih merkezde oturuyor.. Cikista fatihin carsisinida gezmis olduk.. Buraya kadar geldik pier lotide yapalim dedim ikizime tamam diyince taksiye binip ciktik.. Istanbul ne kadar guzel bir sehir... Cocuklara dondurma aldim ama pisman oldum fiyati gorunce))sonrasinda evin yolunu tuttuk.. Eve varip uyumak gec olunca sonraki gunde evden cikmak ayni sekilde gec oluyor))
Pazar gunu ise cocuklari santral istanbula goturduk eyupte yer olarak.. Oncesinde haberlerde duymustum ama hangi gun oldugunu bilmiyordum.. Gidince Ogrendik .. O gun santral istanbul kapaliydi cunku bira yarismasi vardi ! Cok sinirlendim hem hic bir yerde muzenin kapali olusuyla ilgili bir haber yoktu hem uskudardan eyube kadar hem ramazan arefesinde eyupte bu sekil bir uygulama! Taksiye binip eminonune giderken miniaturk un tabelasini gordum yakinmi dedim hemen surasi diyince yonumuz miniaturk oldu.. Cocuklar bayildi .. Ben ilk acildigi yil gitmistim sanirim 11 yil once idi( simdi yanimda iki cocukla gidince pek bir garip oldum vay be omur nasil geciyor dedim! Miniaturk sonrasi .. Taksi ile en yakin metrobus duragina gidelim dedik.. Taksici baya bunaldi yakin mesafe diye.. Sonraki sefer uzun yol alirsin dedik insallah )) yenibosnadaki teyzeme gittik.. Iki ay oncesinde ameliyat olmustu.. Simdi hamdolsun iyi.. Yedik ictik gozden dustuk ) f. Abla saolsun bizi birakti ve sonrasinda tekrar eve donduk..
Pazartesi gunu ise once capitole gittik geZdik.. Oglus uyudugu icin rahat rahat geZdim sonra yine amerikadan arkadasima bebek gormesine gittik.. Rabbim omrunu uzun bereketli etsin .. Nasil guzel bir bebek anlatamam!
Bu yil tekrar sunu anladim gurbet arkadasligi cok farkli.. Akrabalarimdan once arkadaslarim arayip davet ettiler saolsunlar...
Sali ve carsamba bursa kacamagi yaptim yine gurbet arkadasim elife gittim) donuste deniz otobusu ile geldim inanilmaz rahatti. Karakoyde inip uskudar iskelesine yurudum.. Kolayca uskudara gectim.. Bir baktim ikizim beni bekliyor.. Hadi beylerbeyinde bir dinlenelim dedim.. Dondurma yedik ferahladim) kendime geldim.. O gece valizlerimi hazirladim persembe sabahi erenkoy yaptik.. AMA istedigim gibi birsey bulamadim! Sonrasinda eve donup cocuklari doyurup sabiha gokcen havaalanina gidip 4 ucagina bindik)) kisaca istanbul harika idi baya yorulduk ama yilda bir kez oldugu icin dayandik.. Sonraki post bursa kacamagiyla ilgili..