7 Ekim 2012 Pazar

Kayisili cevizli kurabiye

Kurabiyeleri bugün yaptım . Epeydir yapmamıştım .. Bugün hava soğuk vede yağmurlu olunca ev oturmasına gittik .. Hemen bu kurabiyeleri yaptım .. Giderkende taciden lahmacun alıp gittik) pek guZel oldu..
Kurabiyeler harika oldu şiddetle tavsiye ederim..
.250 gr yag(iki stick kullanıyorum burada)
.5kasik pudra şekeri
.göz karari küçük küçük dogranmis kayisi
.bir tatli kasigi kabartma tozu
.bir paket sekerli vanilin
.göz kararı iri dövülmus ceviz
.2 yumurta(Sari icine,beyazı üzerine )
.aldığı kadar un
(uzerine yumurta aki ve bol Hindistan cevizi)
Tüm malzemeyi iyice yogurun .. Yağlı kağıt serili tepsiye dizin.. Sonra tek tek yumurta aki ve Hindistan cevizine bulayin ..
Deneyin derim pisman olmayacaksiniz 

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım..
    Çayın yanınada pek yakışırdı hani..:))))
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  2. Guzelim hakikaten çok yakışır .. Muhakkak denemelsin.. Niye bu kadar zamandır yapmamisim hayret ettim

    YanıtlaSil