21 Ekim 2012 Pazar

Lokum kek

Haftasonu yogun gecti.. Cumartesi gunu Hasan babamin 41 i idi.. Aslında sohbet grubunu alicaktim ama o aksam baska bir program olunca vede sohbet grubu salı gunu oldugundan bende tam 41 inde yapmak isteyince bir kaç arkadaşımla okuduk duasını yaptık .. Sonrasinda tekrar sohbet grubu ile okuruz insallah..Rabbim mekanini cennet etsin insalllah..
Cumartesi ikram olarak Lokum kek , arkadaşımın getirdiği ispanakli el açması börek , manti,Meksika salatasi,kayisili kurabiye ve sarayli pilavı (tarif Ufuk mutfakta blogundan ben farklı olarak eti duduklude pisirdim biraz ve soğan ,sarımsak ve yeşil biberde koydum harika oldu ) ama cumartesi gunu en çok beğeniyi alan lokum kek oldu.. Hindistan cevizli cikolata seviyorsanız bu keke bayılacaksınız !
Tarif ise
-Malzemeler
4yumurta ile 1,5 bardak şekeri iyice cirpin
Sonra yarım bardak süt ve siviyagi koyun
1 paket kabartma tozu ve sekerli vanilin
2,5 bardak unu koyun
Büyük diktortgen kalıbı yaglayin ve keki koyup pisirin ve sogutun
-Sos malzemesi:
3 su bardağı süt
4 yemek kasigi kakao
Yarım su bardağı pudra şekeri
Yarım su bardağı siviyag..
Sos malzemelerini karistirarak bir tasım kaynatin.. Sos malzemesinide sogutun)
Keki istediginiz büyüklükte kesin sonra hemen sosa ve hemen Hindistan cevizine bulayin (Hindistan cevizi çok gidiyor marketten bol alın yoksa 2 kere gidersiniz markete) ve servis yapacaginiz tabağa koyun.. Ben bir gece onceden yaptim.. Bayıldık yerken ...
Bugün ise cocuklara bayramlik aldık .. Sonrasinda taciye yemege gittik..
Bu bayram yalniziz..Bu Bayram esim çalışacak .. İlk kez bayramda esim olmayacak .. Yaz tatili sonrasında cenAze icin izin kullanınca iznimiz yok  kizimi okula gondermeyecegim gezeriz tanıdıkları ) bayramı yasasın hissetsin öğrensin ... Tatli bir Bayram telasimiz var yani) buradaki arkadaslarımdan küçük olsamda kimse gelmesede ben yine kolay bir tatli yaparım .. Leylak li kolanyamda hazır çikolatamda )) herkese sevdikleriyle guZel musmutlu bayramlar diliyorum .. Ayrica Bu gunler mübarek gunler bol bol dua edelim.. Herkese sevgiler...

10 yorum:

  1. Emine yine ziyafeti kacirmisim:(
    Bu bayramda cay icerken hep seni ve melike yi hatirlayacagim hepinizi cok ozledim
    Simdiden iyi bayramlar
    fatma nur

    YanıtlaSil
  2. Ay canimmmm sen gel sana 10 cesit yaparimmm..Bizde seni cok ozledikkkkk...hep aklimdasin cook opuyorummm seni

    YanıtlaSil
  3. Eminecim oglani okuldan almama bir saat var keki yapayim dedim ama evde yumurta 1 tane kalmis ve sutte kalmamis, bak simdi surda rahat rahat otururken kalkip markete gidicem:PP seviyorum senin tariflerini:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik. Tam benlik bir kek bowl Hindistan cevizli.Bayraminiz simdiden kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederimm kesinlikle deneyin derim çok hafif yumusacik kek..Sizede HAYIRLI gUzel bir Bayram diliyorum)

    YanıtlaSil
  6. ufff süper, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Mehtap 

    YanıtlaSil
  8. bu tarifi bir yerlere kaydetmem ve denemem gerek..

    YanıtlaSil
  9. Muminecim dene mutlaka hafif yumusacik cayın yanına harika ) çok optummm

    YanıtlaSil