1 Ocak 2013 Salı

1 Ocak 2013 ten merhaba

Bir yıl daha geride kaldı ! Rabbim bu yılı hayırlı geçirmeyi nasip etsin.. 2012 de Hasan babami kaybettik.. Çok sevdiğimiz Servet yengemizi kaybettik.. Annem
İnsuline başladı ! Ama güzelliklerde oldu
Hamdolsun .. 2013 te hep guzel haberler aliriZ insallah. Rabbim güzellikler kolayliklar nasip etsin..
2012 son 10 gunü de ağır grip olduk kizimla.. Allah'tan esim ve oğlum hafif atlatti! Rabbim sag elimi sol elime muhtaç ettirmesin.. Uç gün full yattım .. Sabahları cocuklara süt ve ceral koyup yattım .. Ne büyük rahatlıkmis ) tarhana çorbası kurtarıcım oldu) bolca ıhlamur ictik.. Bal ve zencefil yedik kasık kasık ! Bir arkadasım bol eksili bir kısır ve süslü bir meyve tabağı getirdi.. Nasıl nasıl makbule gecti anlatamam.. Rabbim böyle guZel düşünceli arkadaşlarımin eksikliğini göstermesin !
Cumartesi aksamı bir arkasasa gittik quense.. 4. Bebeğini görmeye gittik)evet 4 !masallah bu ara 4 leyen çok.. Maşallah barekallah diyorum! Çığ köfte ve icli kofteye doyduk! Rabbim evlatlarını kolaylıkla buyutebilmeyi nasip etsin..
Bu sürede evde neler oldu ?) bir gün oğlum wc ye gitti pantolonu indirdi ama klozeti açmadığı için !!! Bende çamaşır suyunu boca ettim wc ye) temizlerken çamaşır suyuna carpmamla halıya dökülmesi bir an oldu(( banyonun on kismi çok kötü oldu.. Pazar gunu esim halifrexi çıkardı .. Ben yeni iyilesmeye baslamistimki ev karisti( Pazartesi gunü evi karışık bir sekilde birakip çıktım )) istikamet masal Cafe ) instagramdan arkadaşlarla buluştuk masal Cafe'de .. Oğlumun da o gün dogum gunü olduğu için pastasini birlikte yedik) güzel bir gun oldu.. Aslında o gun oğluma dogum gunü yapicaktim ama hem yeni iyileşmeye baslamam hem de evin durumundan ötürü erteledim ( instagram bulusmasiyla güzel
Bir sonuclandirdim dogum gununu)) pek sevindi oğlum ama nasıl nasıl simardi!)
Sonrasında ikea yaptık .. Küçük hali aldım koridora.. Cinnamon bun larini çok seviyorum ikea nin.. Her gidişte esim kasada beklerken biz alıp yiyoruz☺ bu sabah ise esim küçük odayı boyadı ben bir kaç birsey yaptim.. Yani yilin ilk gununu mutfakta hazırlık yaparak ve temizlikl yapmakla başladım ) aksam guzel gecti .. Son anda aksilik oldu ama arkadasım geldi.. Guzel gecti..
Türkiye'den gelen hediyelerden bir taneside (okudukça digerlerinide ekleyeceğim ) babamin hediye gönderdiği Mehmet okuyan hocanin 4.ciltlik kısa sûrelerin tefsir kitabi.. İnsallah bu yıl bu tefsirleri okuyabilirim
Rabbim bu yılı tüm
Muslumanlar icin bereketli kılsın .. Savaşlar olmasın .. Cocuklarımız guzel temiz bir dünyada yasasın .. İyilerden olabilmeyi vede iyilerle karsilastirsin Rabbim bizleri...











8 yorum:

  1. çekiliş yaptım beklerim...............

    YanıtlaSil
  2. CAnim yaa cook gecmis olsun, cok iyi biliyorum o halsizlik halini ve hic bir is yapmamazligi. iki gun once bende oyleydim. Anneler hasta olmasin yoksa evin hali ev olmuyor.
    Oglusunun dogum gunu hayirli olsun nice hayirli yaslara insallah hep birlikte.
    Ikenanin urunleri yeniliyormu bilmiyordum. Bakayim bizim burda da var mi merak etim.
    2013 hayirli ugurlu olsun canim sana ve ailene.
    Dileklerin gercek olsun ins bu yilda.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkurler .. Hamdolsun gecti bitti.. Bu ara salındı brooklynde(sanada çok gecmis olsun.. Ben arkadaslar aldığını bildigim
      İcin alıp yiyorum.. Sen sorduğun biri varsa sor öyle al .. Sevgiler

      Sil
  3. Cinnabonlar benimde favorim bizdede Mirzahan aliyor biz kasada beklerken :))

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ya okuyunca uzuldum bazi yerlerinde hersey ust uste gelmis :(
    Hasanin dogumgunu bizede buyuk supriz oldu hersey cok guzeldi gelebilmene gercekten cok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  5. Hayat bazan yoruyor ama
    Çok şükür iyileştik !) aynen bende gelebildigime çok sevindim) sevgiler

    YanıtlaSil