24 Ocak 2013 Perşembe

Epey ara vermisim(

Bu ara havalarin etkisiyle sanirim HIc bir sey yapmak istemiyorum.bloga yazi yazmamida etkiledi...gectigimiz hafta hava guzeldi.. Sali gunu sohbet.. Carsamba ve persembe kahvalti davetlerine gittim.ekmek arkadas icin..
Cumartesi aksami camide arkadasin akikasi vardi .. Sabah bir century yaptim.. Sari sari hediyelerimi aldim.. Bu ara niyeyse gozum sarilarda) rabbim kizlarini hayirli guzel omurler versin...
Pazar gunu ailecek manhattan da acilan simitciye gittik.. Oturmak icin ideal bir mekan degil. Cok kucuk.. Toplam 4 sandalyesi var zaten.. Kizim kardesiyle bir sandalye yi paylasti.. Ben oturdum esim oturamadi..( yandaki iki sandalyede iki bayan oturuyordu AMA nasil bir muhabbet ettiler tum cafe onlari dinledik! Zaten mekan kucuk! Bir arkadaslarini nasil elestirdiler anlatamam .. Sabah sabah giybetin dibine vurdular(. Sonra baska gelenler olunca kalktik.. Geri kalan cay ve simiti central parkta yedik.. Hava mis gibiydi falan derken birden ruZgar
Cikti😱 hadi gidelim dedik.. Eve gidip sonrasinda kizimi yuzme kursuna getirdik...insallah tez vakitte ogrenir .. Trabzonlu olaraktan yuzme bilmiyorum kizim ogrensin))
Pazartesi okullar tatildi.. O günde arkadasim kahvaltiyi disarda yapalim dedi .. Sabah zor kalktim acaba banami gel desem dusundum AMA hadi bir degisiklik olsun diyip ciktik.. Cocuklar biraz costular AMA keyifli bir sohbet oldu..
Seviyorum arkadaslarla disarda yemeyi icmeyi gezmeyi) insallah tekrar yapariz..
pazartesi gununden Beri newyork o derece ve eksilerde! Sabah kizimi okula nasil getiriyorum anlatamam.. Kat kat cikiyoruz resmen.. Eve geldigimizde oglum Anne buz oldum diyor! Yarin kar bekleniyor insallah yagarda hava biraz yumusar).. Bu yil kar bir Kere yagdi ve hemen eridi.. Cocuklar deli gibi bekliyor kar yagmasini))
Dun mevlut kandili idi.. Rabbim PeygamberimiZe layik ummet olabilmeyi nasip etsin..(Amin)
Cocuklar icin kucuk paketlerde seker hazirladim.. Nasil sevindiler)yalniz paketler turuncu ve pembeydi.. Erkeklere anlamadan pembe vermissem gelip turuncu istediler😂
Bende iftar sonrasi yemek icin kandil simidi yaptim .. Yalniz tuzu az olmus( tuz koydum AMA dolapta beklettim hamuru.. Dolapta bekleyen hamur tuzu cekiyor mu anlamadim? ....
Simdilik benden bu kadar) sevgiler



































4 yorum:

  1. hoşgeldin canım...
    fotolara doya doya baktım :))

    YanıtlaSil
  2. Masallah masallah nekadar hizlisin) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok soguk Emine,insallah yumusar haftaya bir yere gidesi gelmiyor insanin :)

    YanıtlaSil
  4. İnsallah Seyma bugün kar
    Yağarsa daha iyi olur sıcaklık ...

    YanıtlaSil