6 Mart 2012 Salı

Alisveris

Cumartesi arkadasla hediye almaya century 21 gittim.. Herseferinde farkli urun geliyor bakmamak almamak mumkun degil) Valentino esarp aldim bu Sefer tuttum kendimi kirmizi veya pembeli degil) mavili aldim...
Sonrasinda ikizlerin dogum gunune gittik.. Nice saglikli yillar gecirirler insallah ...
Pazar gunu ise okul cikisi arkadasa gittim aslinda lunch ti AMA. Ben ikindi cayina gittim resmen) esim ve cocuklarim kahvaltiya gitmislerdi ..
Cocuklarim beni gorduklerindeki hallerine bayiliyorum!
Pazartesi benim evde dinlenme gunum... Vede yemek yapmak gunum)
Bugun ise arkadasla atlantic avenuya gittik... Cogunluk zenci bolgesi ama gidiyoruz yinede)
Dsw Girdik once allahim bu sezon cok mikemmel) ayakkabilar var.. Cok tarzim degil topuklu ayakkabi giymek AMA dayanamadim aldim bu gues ayakkabilari.. Nisan veya ev oturmalarinda giyinirim... Evde prova yapmaliyim bolca)...
Yarin da insallah magazada diger begendiklerimi eklerim sayfaya... Simdilik benim aldigim)
Bugun bir arkadasimin oglu ameliyat oldu erkenden toparlanmasi icin dua ederseniz cok sevinirim...

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. buarada gule gule kullan:)))

      Sil
    2. Tesekkur ederim arzu....daha guzeli Senin olsun....

      Sil
  2. Bu century'e her gittigimde ki haftada ugruyorum bazen iki bazen uc :) her esyanin yeri degisiyor nasil bir tuketim anlamadim :)

    Ayakkabi cok guzel, benimde begendigim var bir iki tane ama senin kadar cesaretli degilim cok ince topluklari cunku, iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Tuketim konusu cok fena...hayir aldiklarini giyinseler gam yemeyecegimde))
    Ay seyma sen cesaret edemediysen Ben nasil giyim))

    YanıtlaSil