20 Mart 2012 Salı

Kelebekli masam

Bugun nasil bir gundu yeni oturdum ama her yerim sizliyor resmen!
Dunden basliyim ) pazartesi rutin pazartesi isleri ile mesgul oldum.. Aksam esimin arkadasi geldi Yemek yiyip ciktilar .. Oglusuda aldi saolsun bende kiy bucak temizlik yaptim.. Kizimida komsum getirdi camiden saolsun .. canakkale programi dan sonra daha gondermem sanirim
Yoruluyor arti park istiyor) veya sadece kuran okutmaya gonderirim Bakalim )
Cocuklari uyuttuktan sonra tatlilarimi yaptim . Sonra arkadas aradi kahvaltiya davet etti.. Insallah dedim..
Bu sabahta tam gaz hazirlik yapiyorum bir sessizlik! oglus gitti krem parfum bitirmistir! Dedim.. Ayy keske bitirseydi!!
Sipa kapiyida kitlemis ! Actim anahtarla bir baktim cibildak! Kaka yapmis beZini cikarmis!! Ablasinin yatagi batmis nasil nasil bunaldim anlatamam.. Salatayi yapacaktim gelince yaparim dedim .. Hemen ortuyu sildim.. Makinada 3 kere yikadim ! Oglusu yikadim bidaha bana soyle veya banyoya gidelim orda yap falan dedim.. Aslinda wc egitimi vermem lazim her gun alarm veriyor.. Ameliyat devreye girince askiya almistim AMA daha bez almayacagim.. Bitince baslayacagim insallah..
Sonra kostur kostur evi toparla hazirlandim ve kahvaltiya.. AMA nasil yorgunum
Anlatamam! Misafirliktende Geri kalmadim)
Super
Muhabbetliydi iyiki gitmisim) sonra arkadasla bana geldik salatayi yaptim oglusu uyuttum ve kizimi okuldan aldim.. Eve gel kizimi yila giydir odev yaptirdim.. Cay koydum ve arkadaslar geldi) sonra quenste'n arkadas aradi onla
Konusurken cocuk
Odasindan cocuklar ciglik cigliga odaya kostular.. En arkada oglus!ve yine bezsiz! Bu sefer 5 kardesi yedi! Alahtan bir yere surmedi! Tekrar yika giydir.. Esime mesaj cektim help me
Please yazdim) bende karnini doyurdum esim is cikisi aldi saolsun! Sonrasinda muhabbetli keyifli bir sohbet yaptik.. Bugunde Boyle bitti.. Cikarilan sonuc oglusa wc egitimi vermem lazim.. Rabbim kolaylik versin kolaylikla hallederiz insallah!
Pek ic acici olmadi bu yazi) cocuksuzlar kusura bakmayin( siz sadece resme bakin )

Bugunku menumde:
Alman pastasi. ( tarif isteyen olursa yazarim )
Cilekli joleli muhallebi kedi Dili ile)
Sekilli mayali poaca
Arkadasimdan kiymali su boregi superdi..
Pirasali misir unlu kek
Patates canaginda rus salatasi
Ve Ilk keZ yaptigim tabbule salatasi (tarif portakal agacindan)
Arkadaslarada sordum onlarda cok sevdi herkese tavsiye ederim...

9 yorum:

  1. Masa super Ellerin ellerine saglik :)

    Ve cok gecmis olsun, sen anlatirken ben yoruldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saoalsin seymacim...
      Dun gece nasil uyudum anlatamam!)

      Sil
  2. merhaba iadeyi ziyarete geldim:) blogunuz cok guzel ayrıca cok da yakınız galıba bır blog bulusması daha yapabılırız bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merchaba Esra hosgeldin cok tesekkur ederim..insallah biz seyma ile yakiniz brooklyndeyiz...gorurusuruz insallah

      Sil
  3. Ayyy ne yorucu bir gunde 2 kez, ben okurken yoruldum, arkasindan ne gelicek acaba diyorum satir atladikca:) ama uyaniga bak ablasinin yatagini batiriyor:)) ben bezlerin bitmesini beklememistim Emine. Artanlari (sanirim 20-25 taneydi)kendim icin kullandim yogun gunlerimde:))

    YanıtlaSil
  4. Eminecim, bende simdiler tuvalet egitimine erken baslanilmasi gerektigine inaniyorum. Oglum halihazirda tuvaletini bezine yapiyor, sonrada gidiyor yataginin ustune bezini acmis bir halde benim temizlememi bekliyor..Gecmis olsun cok. Hani gecende 9 ayin carsambasi bugunmus diye bir post yazmistim ya, o gun atladigim birsey vardi, oglanin oadasina gidip bezini kendi degistirmek istemesi ve kakasini halinin ustunde gormem, kirkladim resmen!Oyledir ne zaman cok isin var daha buyuk isler cikarir bu cocuklar:)Buarada alman pastasi tarifini istiyorum evet:)

    YanıtlaSil
  5. Insallah sende kolayca wc egitimini veriRsin ...
    Senin baslik Kara cuma olmaliymis) gecti bitti hamdolsun...
    Tarif songul abla nin alman pastasi
    Kek:
    4yumurta
    1,5 su bardagi seker cirp yumurta ile
    1cay bardagi siviyag
    2su bardagi un
    1 paket kabartma tozu
    Pandispanya kalibinda pisir?ortadan ikiye kes


    Kremasi:2 su bardagi sut
    Bir su bardagindan az seker
    3 kasik un
    120 gr tereyagi
    Yag Ile unu kavur diger malzemeleri ekle pisir?
    Ben sonrasinda sutle cirpilmis krem santide koyup cirpiyorum
    Afiyet olsun simdiden insallah begenirsin

    YanıtlaSil