18 Mart 2012 Pazar

Herseyden karışık )

Düşünüyorum bu hafta nasıl gecti! Çok hızlı ! Havalar guzel oluncada daha bir guzel geçiyor günler ..carsamba gunü sohbet gunümüz .. Perşembe doluyum genelde ama o sabah komşum aradı musaitmisin dedi bende gel dedim ) gelirkende pisi getirmis allahım kaç tane yedim ! Cuma arkadasımdaydik tam evden cikiyoduk esim geldi ) oglusu sattim babasına hemen)
Cumartesi gunü esimin arkadaşiyla ısı vardi bizde takıldık pesine) long islandaki tanger mall'a gittik.. Nasıl guzel bir hava vardi anlatamam. Kâh magazalari gezdik.. Kâh disarda oturduk..
Turkiyede okuyanlar icin yaziyim buradaki outler deki magazalar ev gibi ! Acik havada geziyorsunuz.. Sonra istediginiz magazaya giriyorsunuz . Cocuklarda bunalmiyor esimde.. Yoksa kapali mekanda alisveris bir süre sonra bunaltiyor.. Özellikle esim bir an önce
Çıkmak ister.)
Bende rahatça alışverişimi yaptim.. Denk geldi juicy couture de gecen sezon bir yüzük begenmistim onu aldim vede bileklikte aldim..
Sonra caramelli dondurmami aldim
Cocuklara da tebiki) tam yerken
Esim geldi ve brooklyne donduk.. Eve girmeden yemek isinide taciden doner alarak cozduk) hava guzel sahile gidelim dedik ama biz gidene kadar hava sogudu bizde arabada yedik.. Eve geldigimde
Nasil tatli bir yorgunluk vardi uzerimde anlatamam.. Güzelde bir
Alisveris yaptim .. Tommydende birkac birsey aldim.. Guzel keyifli bir gundu hamdolsun ..
Bugun ise okul gunumdu) okula giderken trenle gidiyorum . Esim metro kartini verdi bende okul cantami aldim ciktim.. Tam trene binerken cuzdanimi almadigimi farkettim! Cantamda suyum var .. Oglustan aldigim tuzlu cubugumda var paraya gerek olmaz dedim bindim trene) sonra acaba10 hafta dolmusmudur? Dedim.. Okula gittim oturdum..
Normalde bazıları haftalık oduyor bazilari 5 haftalik..kurs ucretini ben 10 haftalık oduyorum her hafta uğraşmak zor.. Teacher geldi ismimi soyledi ..
Sinfitan sessiZce ciktim güya parayı ödeyip fisi öğretmene vericem geri donup))
Esimi aradım durumu Anlattim)esimde arkadasinı kahvaltıya cagirmis) bende siz edin kahvaltiyi ben 34 te geziyim
Allahim parasız gezmek ne zormus
Canim kahve cekti alamadim!)) rabbim parasiz pulsuZ bırakmasın kimseyi..
Sonra trene bindim gitar çalıp sonra şapkasını ters cevirip para topluyor genelde bu insanlar zenci veya ispanyol oluyor..
Ben hiç bakmadim . Yanimda yolda okudugum kitabi acip okudum)))
Bu ara parfüm şişelerine taktım! Macys mağazasının vitrinini susluyodular!
Diğer resimdeki agac çiçek açtığında turkiyeye gitme vakti yaklaşıyor demek benim icin) yavaş yavaş hediye bakmak demek.. Birde bu yıl topluca gidersek bilette indirim oluyormuş ! Brooklyn
Olarak biz kaldircaz galiba ucagi))
Bide turkiyeye gitmeden istedigim
Gibi bir Ev bulabilsemde tasinsak tekrar!bu semte alisamadim( cinli ve yahudi mahallesi.. Bunun icinde dua
Istiyorum ) herkese guzel bir hafta diliyoum ....

2 yorum:

  1. Emine cok guldum, agacin cicek acmasi ve senin Turkiye'ye gidis tarihine baglamani:)Tanger mall'u paar gunu esimle konustuk biliyormusum:)Aslihan kucuktu nasi 2 saat 2 bucuk saat alisveris icin o yolu cekiyormusuz diye:)genclik iste, ama cok uygundu hersey ozledim bak simdi orda alisveris yapmayi:)buarada aldiklarini gule gule kullan, ozellikle yuzuk harika:)evin nerde tam bilmiyorum ama umarim daha iyi bir semt olur, Seyma'nin evinin oldugu yerler guzel gozukuyordu, yok mu ona yakin acaba?Ben kings highwayden de memnundum cok ama sanirim camiye uzak biraz..hayirlisi olur umarim hakkinda.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arzu)Bu tanger brooklyne yakin olan yeni acildi 3 yil oldu galiba birde longislandin sonunda var buyuk ihtimal orasi gittiginiz...hala gencsin! Bir gelsen nasil gezersin)
    Aslinda arzu evim guzel iki balkon iki banyo brooklyndeki evleri biliyosun!sorun bayridge alismis olmam sanIrim( dualarinda unutma. Canim...

    YanıtlaSil