25 Mart 2012 Pazar

Cocuklar

Bugun kendime bu pek seker sandaletleri aldim.. Tam karar vermedim belki hediye cantamin icinede girebilir..) hediye alirken Ben kendi zevkime gore alirim.. Hicbir zamanda ozenmeyerek Aman hediye bu ister kullansin ister kulllanmasin demem.. AMA zevkler farkli sonucta ! Hediyemi verirkende derim hediyeyi hediye etmekte sunnettir...
Dolayisiyla olurda hediye edemediysem
Kaldiysa cok rahat dolabima eklerim))
Kizim sandaletleri giydi resim cektim) sonra bir baktim oglusta geldi giyinde beynide ceg dedi))
Nasil bir hiz bu ikincilerdeki Anlamiyorum sanki arkadan iki gozu daha var ablasini ekstra takip ediyor!
Aksam camasir asarken dun camideki programda ablasinin taktigi cemberi aldi ve takti nananin(rananin) diyip evi turladi) Rabbim aralarindaki bu rekabeti sevgiye merhamete cevirsin.. Birbirlerini sevsinler omurleri boyunca ...
Gectigimiz cumartesi aksami arkadasa giderken yapip getirdigim tahinli kurabiye.. Nefis oldu .. Tam nescafe yanina atistirmalik..
Tarif cok bilindik. Hepsi su bardagi
Bir su bardagi zeytinyagi , pudra seker, tahin, ceviz ve 1 paket sekerli vanilin konulur sonra
Aldigi kadar un ve istediginiz sekil verilip pisirilir.. Afiyet olsunnn

2 yorum:

  1. çoraplı fotoya bayıldım:)))
    iyi günlerde giy inş. canım:))
    hayırlı günler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oglus yeni bir moda baslatti)))Tesekkur ederim kubra.. Sevgiler

      Sil