13 Mart 2012 Salı

Bloglardan

Cocuklarimi uyuttuktan sonra dayanabildigim kadar film esliginde Facebook , instagram vede bloglara bakiniyorum.. Masallah kimileri ne kadar dusunceli iyilige davet eden arkadaslar.. Severek okuyorum hepsini...
Ilki salavat i serife okumaya davet ediyor adres:http://isterenklihayat.blogspot.com/2012/03/salavat-kampanyasi-yapalim-mi-d.html
Digeri ise serranin blogu.. Az giyilmis veya HIc giyilmemis kiyafetlerini satiyo vede elde edilen gelir cocuk esirgeme kurumuna gidiyor...adres :http://alternativewardrobe.blogspot.com/
Rabbim niyeti halis guzel kullarindan etsin bizleri.. Cocuklarimida hep iyilerle karsilastirsin.. Guzel yazilari okudukca Mutlu oluyorum...

2 yorum:

  1. Amin diyorum dualara :)

    Bu arada altta yazmisin ya salata icin ben cok begendim Emine,yumurta beyazi var miydi merak ettim soracaktim unuttum, ellerine saglik tekrardan, hepsi cok guzel ve lezzetliydi.

    YanıtlaSil
  2. Yumurta beyaźi vardi ,Ama sarisini koymadim kokar dusundum... Sende yumurta yemiyosun onuda biliyorum)Afiyet olsun...

    YanıtlaSil