15 Mart 2012 Perşembe

Kucuk alisveris

Gecenlerde mangoya girdim ve bu kalpli kazaga bayildim hic dusunmedim nasil durur yakisirmi diye.. Ilk kez dun sohbete giderken giydim sanki nese ve enerji aldim bu kazaktan desem inanirmisiniz?
Sonra kucucuk cupcake seklinde ruj aldim .. Yine goruntuye vuruldum desem! Allahtan renkleri guzel cikti)
Newyorka bahar geldi bundan sonra cok soguk olmaz sanirim . Dun hava cok sicakti kizimin istegiyle sevdigi dondurmayi aldim.. Ben caramelli veya bademli seviyorum.. Bazan farklilik olsun diye nanelide alirim) sizler ne cesit dondurma seviyorsunuz?

3 yorum:

  1. Kazagin guzel, gulegule kullanmissinbile:) karamelli,fistikli,cilekli favorim...

    YanıtlaSil
  2. Kazagin guzel, gulegule kullanmissinbile:) karamelli,fistikli,cilekli favorim...Buarada blogun hayirliolsun:))

    YanıtlaSil