12 Mart 2012 Pazartesi

Bugunku menum

Dun Ben okuldayken esim arkadasini kahvaltiya cagirmis.. Bana soylemedi yoksa dondurucumda kek poaca muhakkak olur ) cikarmasini soylerdim..
Ne yaptin misafirine sordum? Yumurta kirdim dedi) ne rahat bu erkekler)) bide bekar kimbilir hergun yedigi sey yumurtadir.. Bir ara davet ederim insallah..
Okul cikisi esim aldi yemege gittik ben bir rahatim sanki misafirim yok )
Sonra eve geldim mutfak, odalarda oyuncaklar her yer almis basini gidiyor.. Once
Cocuklari yikadim.. Bende bu hastalik biraZ( onlar yikanmis olursa icim rahat.. Suda enerjilerini aliyor rahatliyorlar kanaatimce)
Baktim yok Ben iptal ediyim yetistiremeyecegim heralde dedim.. AMA elim telefonA gitmedi.. Evi toparladim camasir yikadim sonra cocuklari yatirdim bismillah dedim girdim.. Bir ara sasirdim bu neyin hamuruydu dedim!
Mesela minik tuzlu biskuvi yaptim arasina labne corek otu ve susam
Koydum .. Cok sirin oldular.. Yedikten sonra tuz koymadigimi farkettim.. Belkide borek icine koydum ! Borek biraZ tuzlu oldu sanki))
Sonra bir durdum Emine uctun sen yine dedim)
Hayalimde kucuk cok musterisi olmayan az ve oz yani) pasta dukkani acmak var) bir dukkanim olsa demekki cesitten gecilmez) muhabbetli guzel bir aksam gecirdik Hamdolsun.. Esimde is cikisi oglusu aldi camiye gittiler.. Allah razi olsun esimden.. Rahat rahat misafirlerimle ilgilendim.. Kizimin yasiti yoktu AMA oda guzel oynadi kardesleriyle.. Bugunde Boyle bitti.. Her daim dedigim soZ)Soframdan bereket ve dostlar eksik olmasin...
Menum:
1-Ispanakli yas pasta .. Bilinen tariflerden farki krem santinin icine cam fistigi, kivi vede muz koymam..
2- brownie kurabiye .. Google amcaya yazdim yardim etti)
3- kupta kayisili muhallebi
4- patatesli kiymali borek
5-mayali simit
6- krem peynirli kurabiye
7-patates salatasi
vede mimoza salatasi(Yemek zevkinden) goruntusu cok guzel AMA tadi amanda aman
Cok guzel gelmedi bana (

Yarin bir aksilik olmassa komsuma gidecegim .. Sonrasinda kizimi okuldan alip alisverise gitmek niyetim.. Insaallah niyetimde olani bulurum...

3 yorum:

  1. Eminecim tuzlu biskuvi arasi labne fikri cok guzelmis,yalniz biskuvinin tarifini alabilirmiyim, yakin cekim var mi, sekli cok hos duruyor. Dogum gunu menusunede cok yakisir birsey gibi.Hepsi harika gozukuyor ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  2. Tabiki yaziyim tarifi
    1 paket margarine
    1 cay bardagi siviyag
    ''""""""""""""""""'yogurt
    1 yemek kasigi tuz
    2 tatli kasigi toz seker
    1 tatli kasigi limon suyu
    1 paket kabartma tozu
    aldigi kadar un
    Kucuki tirtilli yuvarlak kalipla kestim...pistikten sonra oda isisinda yumusamis krem peynir Ben ekstra susam ve corek otuda ekledim

    YanıtlaSil