29 Mart 2012 Perşembe

Mutluyuz)

Dua eden herkese cok tesekkur ederiz.. Hamdolsun 4 gunun sonunda uyandi Hasan babam.. İnsallah durumu dahada iyiye gider.. Pazartesi normal odaya alinacak insallah.. Rabbim sikintida olanlara kolaylik versin..
Bu Sabah hasan babamin haberini aldim sevindim sonra erken dogum yapan bir arkadasla gorustum sevindim Aradan yarim saat gecmedi baska bir arkadasimin teyzesinin vefat haberi geldi . Hasan babamla ayni gun yogun bakima girmisti! Sonra dusundum hayat bu: dogum imtihan ve olum!
Rabbim iyilerden etsin bizleri ..dunayada dert tasa uzuntu vermesin.. Ilk kez bugun rahatca ciktik disari...
Ogleden sonra arkadasa gittik .. Ben arkadasima tursu kavurdum.. Tursuyu burda bir arkadasima yaptirdim kirmadi yapti saolsun..
Arkadasi tembihledim yapma birsey dedim ama dokturdu .. Salata cesidimiz harikaydi.. Soframizda tursu,etimekli salata, karakiz koftesi, tuzlu kek, limonlu biskuvi vardi... Agzimizin tadi hic bozulmasin .. soframizdan muhabbet nese eksik olmasin ... Icimden hep Boyle dua ettim)

4 yorum:

  1. tekrardan gozumuzaydin Emine:) Allah tum hastalara acil sifalar versin ya'rabbim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Seyhan .. Âmin tüm sikntida olanlara Rabbim kolaylıklar versin..

      Sil
  2. cok sevindim, hamdolsun..

    YanıtlaSil